Odstąpienie od umowy

Czy mogę zwrócić produkt/y bez podania przyczyny?

Klient może zrezygnować z produktu/ów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia odebrania produktu/ów. Byłoby bardzo miło, jeśli otrzymamy powód zwrócenia produktu/ów. Zależy nam na zadowoleniu naszych wszystkich klientów i chcemy, aby nasze produkty i usługi były na jak najwyższym poziomie. Szczegółowe informacje o warunkach zwrotu, sprawdź w Regulaminie Sklepu.14-dniowy zwrot produktu/ów, nie dotyczy zakupu produktu/ów przez firmy. 

Jak zwrócić produkt/y?

Produkt/y można zwrócić:

  • Osobiście w naszym sklepie.
  • Wysyłając pod adres: Beneo, s.r.o. Hlavna 929, 925 92, Topolnica, Słowacja. Należy dołączyć list, w którym jest numer zamówienia i konta bankowego, na który mamy zwrócić pieniądze.

Czy mogę zwrócić wszystkie rodzaje produktów?

Są kategorie produktów, dla których nie jest możliwy zwrot. Przykładowe produkty to czekolada, która po otwarciu nie może być ponownie wystawiona do sprzedaży. Szczegółowy wykaz produktów, od których nie można odstąpić od umowy, Regulamin Sklepu.

Kiedy zwrócimy pieniądze?

Płatności zawsze staramy się wysłać i zwrócić jak najszybciej, i nie później niż 14 dni od daty rozwiązania umowy, jeżeli produkt/y został/y zwrócone do nas.

Czy muszę zwrócić produkt/y w oryginalnym opakowaniu?

Produkt/y, spróbuj zwrócić w najlepszym stanie, jak jest to możliwe. W takim jakim zostały odebrane przez Ciebie. Musisz mieć pewność, że zwracasz produkt/y ze wszystkimi elementami, wraz z pełną dokumentacją, nieuszkodzone, czyste i w oryginalnym opakowaniu.  Jeśli opakowanie jest uszkodzone, nadal można odstąpić od umowy, ale może  dojść do potrącenia kwoty zwrotu.

Masz pytania? Napisz do nas: info@fontanny-czekoladowe.pl.


© 2010 – 2019 Beneo, s.r.o.